30 September 2009

2-ри ден

Удивително е как лесно се уреждат нещата тук. Днес трябваше да се регистрирам и се оказа, че съм забравила пре-регистрацията онлайн. За това ме пратиха в библиотеката, отвориха ми страничките и седнах да го свърша.

След това жената от отдел 'Студенти' само намери специалността ми в сайта на Нов български университет и това беше сверяването на дипломата. Без никой от служителите да става, ми показаха къде да седна за снимка и след около минута имах студентската си карта с чип и факултетен номер. Издадоха ми бележка, с която да платя в която и да е поща и казаха, че трябва да минат два-три дни за да ми я заверят в библиотеката.

После разходка из главната улица и сбъднатата ми мечта за H&M магазин наблизо. Имаше около 40 вида ръкавици (Оh boy, oh boy!)

Вечерта - среща с нов евентуален съквартирант и хапване от шоколадовия кейк (за моя After Birthday) oт Лиса ммммм и сладки приказки за кино и сладкиши!

Оказа се, че съм забравила как се върти обръч на кръста. Хм, това трябва да се поправи!

В момента в квартирата сме четирима - Тиаго, португалец с невероятно чуство за хумор и истински кавалер, Лиса - ангелско създание с нежен, тих глас и Клеменс, австриец, който се изнася утре.

Още не се знае кой ще е новият ни четвърти съквартирант - текат срещи и обсъждания. Едната от кандидатките искала да види точно мен (?!?), така че я чакаме в петък.

Утре е денят за посрещане на новите студенти в университета! Ще отидем да видим какво ще ни разкажат!

No comments: